Veelgestelde Vragen

Nieuwe abonnement

+ Ik laat nu mijn agenda door REOC beheren. Wat verandert er precies voor mij?

Het tarief voor telefoonbeantwoording wordt € 2,20 per gesprek. Wij rekenen een opslag van € 1,20 voor extra handelingen, zoals het inplannen van een afspraak. Maandelijks wordt € 49,95 abonnementskosten berekend.

+ Ik laat alleen terugbelverzoeken afhandelen door REOC. Wat verandert er precies voor mij?

Het tarief voor telefoonbeantwoording wordt € 2,20 per gesprek. Maandelijks wordt € 49,95 abonnementskosten berekend.

+ Ik neem alleen koopcontracten bij REOC af. Wat ga ik hiervoor straks betalen?

Het tarief voor het opstellen van een koopcontract bedraagt € 28,50 binnen 48 uur en € 38,50 binnen 24 uur. Per maand betaalt u € 49,95 abonnementskosten. Deze kosten moeten wij doorvoeren om de kwaliteit van onze diensten te kunnen blijven waarborgen. Bij REOC moeten altijd voldoende medewerkers aanwezig zijn om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, ook als u geen gebruikmaakt van telefoonbeantwoording.

+ Is REOC nu een geheel zelfstandig bedrijf, los van VBO?

Sinds juni 2018 is REOC een zelfstandige onderneming binnen VBO.

+ Ik ben het niet eens met deze prijsverhoging, wat kan ik doen?

Indien u niet akkoord gaat met de door REOC doorgevoerde aanpassing van prijzen en tarieven, staat het u vrij om de overeenkomst schriftelijk bij ons op te zeggen. Tot de ingangsdatum van het nieuwe abonnement heeft u een opzegtermijn van 7 dagen na schriftelijke melding van opzegging.

+ Wat ga ik, buiten de prijsverhoging, verder merken van het nieuwe abonnement?

De diensten die u nu bij ons afneemt, blijven wij zoals u gewend bent voortzetten. Om u in de toekomst optimaal van dienst te kunnen blijven hebben we echter grote ambities. We gaan u nog beter ondersteunen met uw werkzaamheden met de introductie van nieuwe producten en diensten.

+ Waarom introduceert REOC nieuwe producten en diensten?

De (vastgoed)markt blijft zich continu ontwikkelen. Het gedrag en de vraag van de consument verandert. Een voorbeeld hiervan is de beweging naar online communicatie. Om u als makelaar optimaal van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk om aan te sluiten bij de wensen van de consument. REOC ziet hierin het groeiende belang van onder andere online (marketing)diensten. Bij het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten luisteren we uiteraard graag naar de feedback en suggesties van onze klanten.

+ Wat voor nieuwe diensten of producten kan ik volgend jaar verwachten van REOC?

In 2019 hebben we nieuwe taxatieproducten en Live-chat geïntroduceerd. In 2020 zullen we met marketingondersteuning gaan starten om u ook op dit vlak van dienst te kunnen zijn. Ook hebben wij nu enkele pilots lopen met tooling om bijvoorbeeld het verkoopproces van een woning te versimpelen.

+ Ik wil vanuit het nieuwe abonnement graag gebruik maken van Live-chat. Hoe werkt dit?

Bel of mail ons, en wij maken het graag direct voor u in orde. Het enige wat u hoeft te doen is een stukje HTML-code op uw website te (laten) plaatsen. Wij helpen hier graag bij. Vervolgens verschijnt er op uw website een chat-venster waar uw klanten terecht kunnen met hun vragen. Geheel in uw huisstijl en met uw logo. REOC beantwoordt live direct de vragen van uw klanten (middels een1 van onze medewerkers, en geen chat-bot) net zoals wij dat telefonisch doen.

Onze openingstijden voor live-chat zijn op werkdagen van 07:00 uur tot 23:00 uur en in het weekend van 09.00 tot 23.00 uur. U ontvangt direct een e-mail van ons zodra er opvolging nodig is naar aanleiding van de chat.

U betaalt géén extra maandelijkse kosten voor het gebruik van Live-chat. De kosten per chat bedragen € 3,25.