Telefoonaanname en agendabeheer

Als makelaar/taxateur ben je regelmatig op pad en niet continu in staat om de telefoon aan te nemen. Jouw klanten of potentiële klanten verwachten echter dat jouw kantoor altijd bereikbaar is. Uit onderzoek blijkt dat het merendeel van de bellers géén voicemailbericht inspreekt: het is dus moeilijk om daar later nog op te reageren. Kolibri Binnendienst neemt deze zorg weg en biedt de mogelijkheid jouw telefoon op afstand te beantwoorden.

Je telefoongesprekken worden door Kolibri Binnendienst aangenomen met jouw kantoornaam. Doordat al onze medewerkers affiniteit hebben met de makelaardij, kunnen wij jouw klanten goed geïnformeerd te woord staan. Na afloop van het gesprek ontvang je een duidelijk gespreksverslag per e-mail. Is er haast bij? Dan sturen wij je direct een SMS of proberen we te bellen.

Naast het aannemen van jouw telefoontjes kunnen wij desgewenst ook direct afspraken in jouw agenda plannen. Zoals bijvoorbeeld in Kolibri. Zo worden telefoongesprekken direct omgezet naar een concrete afspraak waar je mee verder kunt.

Waarom Kolibri Binnendienst?