Jouw binnendienst in de makelaardij

REOC (Real Estate Office Center), ondersteunt en verzorgt al 10 jaar de telefoonaanname en administratieve werkzaamheden voor meer dan 200 makelaarskantoren, taxatiebureaus en andere vastgoed gerelateerde ondernemingen. Wij zijn thuis in jouw vak: het team van REOC bestaat uit specialisten op het gebied van vastgoed. Door onze uitgebreide ervaring begrijpen wij moeiteloos waar jij behoefte aan hebt.

Wij staan graag voor je klaar om tijdens jouw afwezigheid of drukte je kantoor professioneel te ondersteunen of vertegenwoordigen. Van maandag tot vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Wij kunnen je ondersteunen met de volgende diensten:

  • Telefonische ondersteuning
  • Agendabeheer
  • Opstellen koopovereenkomst of opdracht tot dienstverlening
  • Uitwerken taxatierapport
  • Diverse administratieve taken

Heb je ondersteuning nodig bij andere werkzaamheden? Ook maatwerk is mogelijk!
Schakel je ons in, dan voeren wij altijd eerst een kennismakingsgesprek waarin wij je wensen in kaart brengen

De voordelen van REOC

Ook altijd bereikbaar zijn?Creëer ruimte voor wat écht belangrijk is

Wil je graag met een van onze medewerkers spreken over jouw backoffice werkzaamheden? Wij bellen je graag voor een vrijblijvend gesprek!