Callcenter medewerker Vastgoed (24 uur)

Heb jij affiniteit met de makelaardij en vind je het leuk om makelaars, taxateurs en verhuurbemiddelaars te ondersteunen in hun bedrijfsvoering? Als Callcenter medewerker Vastgoed neem jij namens klanten de telefoon op en voer je bijkomende secretariële werkzaamheden uit. REOC is voor haar klanten het virtuele makelaarskantoor.

Wat ga je doen?

Als Callcenter medewerker Vastgoed ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het verlenen van ondersteunende diensten aan de klanten, met name in de vorm van telefonische ondersteuning. Je bent het verlengstuk en het visitekaartje van de makelaars. Door jouw klantvriendelijkheid, kennis en ervaring voelen klanten zich zeer welkom en worden zij professioneel geholpen. Je verwerkt gegevens op snelle en nauwkeurige wijze. Jouw taken zijn:

  • Telefonische ondersteuning bieden
  • Bezichtigingen inplannen
  • Agendabeheer
  • Afstemming met kopers en verkopers

Wie ben jij?

Je bent iemand die zeer goed kan schakelen tussen verschillende taken voor diverse ondernemingen. Je bent vriendelijk, hebt een open werkhouding en je krijgt energie van tevreden klanten. Service staat bij jou hoog in het vaandel en je presteert goed onder druk. Je bent een professional die goed samenwerkt, prettig communiceert en nauwkeuring en snel werkt. Tot slot ben je 24 beschikbaar met de voorkeur op maandag t/m woensdag.

Wat vragen we van je?

  • een afgeronde MBO opleiding;
  • enkele jaren ervaring in een callcenter omgeving;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden zowel schriftelijk als mondeling;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift, ruim voldoende kennis van de Engelse taal. Kennis van de Duitse en Franse taal is een pré;
  • samenwerkende en dienstverlenende werkhouding;
  • proactieve werkhouding en veel enthousiasme;
  • affiniteit / ervaring in de vastgoedbranche is een pré.

Wat bieden wij je?

Je komt te werken in een team waar presteren en deadlines net zo vanzelfsprekend zijn als samenwerken en lachen. Er is veel ruimte voor jouw eigen ideeën en ontwikkeling. Creativiteit, eigen initiatief en zelfstandigheid worden niet alleen gewaardeerd, wij willen én verwachten niet anders. Je wordt onderdeel van een platte organisatie waar je niet alleen direct de invloed van jouw werk ziet, maar waar jouw ideeën belangrijk en waardevol zijn. Wij bieden moderne arbeidsvoorwaarden zoals o.a. een uitstekende pensioenregeling, minimaal 27 vakantiedagen met de optie om dagen te kopen of verkopen, reiskostenvergoeding of evt. een NS businesscard, een online leerplatform en een persoonlijke vergoeding voor vitaliteit. We hebben een aantal keer per jaar sportieve en actieve personeelsuitjes voor medewerkers en hun gezin. Ons kantoor is in Nootdorp, bij Den Haag en nabij uitvalswegen en OV.

Waar ga je werken?

REOC BV is ontstaan vanuit VBO, de brancheorganisatie van makelaars en taxateurs, en is gevestigd in hetzelfde gebouw als het secretariaat van VBO. Voorheen was de dienstverlening die REOC aan haar klanten bood, onderdeel van VBO. Medio 2018 is REOC een zelfstandige onderneming geworden, waardoor de diensten ook kunnen worden uitgebreid naar makelaars die niet zijn aangesloten bij VBO. Het REOC-team bestaat op dit moment uit 15 medewerkers.

Meer informatie en contact

Voor meer informatie over de vacature van Callcenter medewerker Vastgoed kun je contact opnemen met Nathalie Malherbe, office manager VBO of Yvette de Roos, teamleider REOC via nummer (070) 345 87 03 en/of mail vbo@vbo.nl.

Wil je direct solliciteren naar de functie van Callcenter medewerker Vastgoed, mail dan je curriculum vitae en een duidelijke motivatie voor 15 februari 2021.